ترفندهایی هوشمندانه در انتخاب سرویس خواب
نوشته شده توسط : لیلا

اتاق خواب یکی از شخصی ترین مکان ها در هر خانه ای محسوب می شود که بایستی در انتخاب المان های این مکان شخصی نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهیم و سرویس خواب یکی از مهمترین و اصلی ترین المان ها در دکوراسیون این پناهگاه امن و شخصی است که برای استراحت و داشتن خوابی شیرین و دلچسب به آن نیاز داریم.

 

این روزها با تنوع سرویس خواب آدم به واقع می ماند که کدامیک از آنها برای خرید مناسب است! تنوع در جنس، برند، رنگ، مدل، طرح و متریال به کار رفته در سرویس های خواب از مهمترین عوامل شک و شبهه در زمان خرید این المان مهم است، منتها همانطور که گفتیم انتخاب المان های اتاق خواب تاثیر زیادی در آرامش ما خواهند داشت  و اگر انتخاب نادرستی داشته باشیم هم پول گزافی را از دست داده ایم و هم احساس خوشایند و راحتی نخواهیم داشت. به همین منظور ما قصد داریم در این مطلب در رابطه با "خرید و انتخاب سرویس خواب" مطالب مفید و مختصری را به شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

 

http://up.rozbano.com/view/2850700/Clever%20tricks%20on%20choosing%20a%20sleeping%20service.jpg

ترفندهایی هوشمندانه در انتخاب سرویس خواب

 

چگونه سرویس خواب را انتخاب کنیم؟

به صراحت می توان گفت: بعد از یک روز کاری سخت و پرمشغله که فکر و جسممان خسته و کلافه است، هیچ چیزی به اندازه یک خواب شیرین و دلپذیر نمی تواند خستگی را از جسم و ذهنمان دور کند و انرژی را به ما بازگرداند. سرویس خواب نقش مهمی در این زمینه دارد و با خرید یک کالای خواب با کیفیت و مرغوب می توانیم خوابی راحت و دلچسب داشته باشیم و احساس آرامش کنیم. از این رو در ادامه به نکات مهم در زمان انتخاب و خرید کالای خواب می پردازیم.


متریال

فرقی نمی کند به دنبال خرید سرویس خواب نوجوان هستید، یا سرویس خواب نوزاد و یا حتی می خواهید برای خودتان سرویس خواب جدیدی خریداری کنید، در تمامی این موارد شما بایستی از متریال به کار رفته در کالای خواب مطلع شوید. متریال های چوب و ام دی اف از همه گرانتر هستند و تا سالها می توانید از آنها استفاده کنید بدون اینکه هزینه تعمیرات بپردازید. خصوصا اگر برای خرید سرویس خواب نوجوان و یا سرویس خواب نوزاد اقدام کرده اید توصیه می کنیم بودجه خوبی را در نظر بگیرید تا جنسی با کیفیت و مرغوب خریداری کنید چرا که کودکان و نوجوانان در نگهداری لوازم خود وسواسی به خرج نمی دهند و بایستی برای اینکه کالای خواب تا چند سال برایتان کارایی داشته باشد از جنس مقاوم و با کیفیتی باشد. همچنین تخت خواب فلزی یکی از پرطرفدارترین تخت خواب ها برای کودک و نوجوان است که نه تنها ارزانتر از چوب هستند بلکه  بادوام تر از انواع دیگر تخت خواب ها بوده و دیرتر خراب می شوند.


مدل و طرح سرویس خواب

مدل و طرح سرویس خواب با توجه به اینکه آن را برای خود خریداری می کنید و یا برای کودک و نوجوان متفاوت است، برندهای مختلف هر ساله با طراحی و ساخت سرویس های خواب در مدل ها و طرح های متنوع این امکان را به شما می دهند که بتوانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون اتاق خواب موردنظر، بهترین و زیباترین مدل کالای خواب را خریداری کنید و زیبایی دکوراسیون اتاق خواب را چندین برابر کنید. به طور مثال برای اتاق خوابی با سبک دکوراسیون مدرن خرید سرویس خواب مدرن بهترین گزینه است و سرویس خواب چوبی برای اتاقی با سبک دکوراسیون کلاسیک زیبایی خاصی را خلق می کند.


سرویس خواب نوزاد

برای خرید سرویس خواب نوزاد بایستی دکوراسیون جدیدی را خلق کنید و با توجه به اینکه فرشته کوچکتان یک دختر زیبا  است و یا یک پسر بازیگوش،  بایستی در انتخاب مدل تخت، ارتفاع و رنگ تخت دقت به خرج دهید. ابتدا سبک دکوراسیون اتاق خواب نوزاد خود را مشخص کنید تا بتوانید بر اساس سبک دکوراسیون کالای خواب نوزاد را خریداری کنید. در زمان انتخاب تخت می توانید از تخت های گهواره ای خریداری کنید منتها یادتان باشد به فاصله نرده های آن دقت کنید که نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد همچنین ارتفاع تخت نوزاد هم بایستی مورد توجه قرار گیرد تا به راحتی بتوانید نوزاد را از تخت بردارید و یا در آن بخوابانید.

 

http://up.rozbano.com/view/2850701/Clever%20tricks%20on%20choosing%20a%20sleeping%20service-01.jpg

ترفندهایی هوشمندانه در انتخاب سرویس خواب

 

سرویس خواب نوجوان

برای انتخاب و خرید سرویس خواب نوجوان قبل از هر چیزی از کودکتان کمک بگیرید تا با سلیقه و علاقه مندی او کالای خواب و دکوری ها انتخاب و خریداری شود. در زمان خرید کالای خواب خصوصا تخت باید به متراژ داخلی فضای اتاق خواب دقت داشته باشید همچنین از تخت خوابی خریداری کنید که دارای کشو و باکس است تا بتوانید لوازم دست و پاگیر را در آنها نگهداری کنید و از شلوغی و بهم ریختگی اتاق خواب جلوگیری کنید.

 

http://up.rozbano.com/view/2850702/Clever%20tricks%20on%20choosing%20a%20sleeping%20service-02.jpg

منبع




:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: